Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Nytt kollektiv/Bodelning i Norra Skåne  (läst 855 gånger)

Lokesh

• -
Nytt kollektiv/Bodelning i Norra Skåne
« skrivet: 23 mar-20 kl 12:44 »
Här finns en gård på landet i en vacker miljö, 2 lediga rum på övervåningen med egna dörrar, kurslokal och kök på bottenvåningen.
Det finns ett stall, uthus, litet fristående hus med 1 rum, ateljé, hönshus, vedeldad bastu på gården och ca: 1ha mark.
Min tanke är att starta ett kollektiv med Tantra som värdegrund, odla ekologiskt, matlag och driva en liten kursgård, kurser inom
tantra mediumskap, Yoga, olika behandlingar mm.
Söker 2-4 personer för att gemensamt utveckla gården till en plats med gemenskap och att dela allt i livet i glädje o sorg.

vanjabengtsson

• Småland
SV: Nytt kollektiv/Bodelning i Norra Skåne
« Svar #1 skrivet: 24 mar-20 kl 19:19 »
Fantastisk tanke och möjlighet! All lycka!

Shiva Vishnu

« Svar #2 skrivet: 19 apr-20 kl 13:15 »
Hejsan detta låter jätteroligt jag är en ung kvinna jag är 22 år och är intresserad av liknande. Jag gillara att bo nära naturen på landet odla grönsaker och skulle vara fint att dela boende med andra i ett kollektiv. Jag föreslår en träff och så kan vi prata mer. Just nu bor jag i Norra skåne och jag har en kanin som kanske kan bo i hönsgården. Om vi skaffar höns sen kan han fortfarande bo där för han har bott med höns förr och även hundar.

Hoppas vi hörs och kan lära känna varandra med vänlig hälsning Emma

« Svar #3 skrivet: 16 jun-20 kl 23:00 »
Hejsan.

Eran idé lockar mig.

Har väldigt lite erfarenhet tantra och yoga, men däremot har jag haft höns, bin och skött om flera djur på en gård. Jag är väldigt intresserad utav självhushållning och hantverk, spinner på spinnrock, kan sätta upp en vävstol med enkla vävmönster, gillar att arbeta i trä och kan fixa det mesta om det går sönder.

Mitt namn är Jonas och jag är 37 år.

Dela detta:

* Inloggade just nu

178 gäster, 1 användare
skogstomten

* Forum

* Om tidningen Åter

- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser