Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Djurpassning sökes  (läst 716 gånger)

Carolina_V

• Skåne
Skåne Djurpassning sökes
« skrivet: 07 mar-20 kl 20:58 »
Hej!

Vi söker någon som kan passa våra djur någon helg då och då och ibland på skolloven.

Vi har hundar (följer oftast med oss), hästar, får, höns och katter.

Finns det någon djurintresserad skolungdom eller pensionär som tycker om djur hade det varit toppen! Vi kan tyvärr inte erbjuda några jättesummor som ersättning, men för någon som tycker det är roligt att komma ut på landet och umgås med våra djur och samtidigt få lite extra pengar kan det säkert vara kul.

Vi bor utanför Landskrona.
Vänliga hälsningar
Carolina
« Senast ändrad: 07 mar-20 kl 22:27 av Carolina_V »

Fredrikaalicia

• Skåne
SV: Djurpassning sökes
« Svar #1 skrivet: 22 mar-20 kl 11:22 »
Hej Carolina! Jag är intresserad av att passa era djur! Mitt namn är Fredrika och jag är 25 år och bosatt i centrala Malmö. Jag har vuxit upp bland djur och har för tillfället en hund(border collie/labrador) som gärna följer med ut om det skulle funka för er! Jag har dessvärre ingen större erfarenhet av hästar, får, höns men jag är snabblärd och är duktig på att förstå djurens behov!

Hör av dig så kan vi kanske prata vidare på telefon! :-)

Vänligast,
Fredrika Vilselius

Carolina_V

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 22 mar-20 kl 15:20 »
Hej Fredrika!

Vad trevligt! Jag skickar ett privat meddelande till dig  :)

biggelina

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 22 mar-20 kl 16:12 »
Hej!
Jag har skickat pm 😄
Mvh
Birgitta

IvoLinnea

• Skåne
    • Mathilde Agborg
« Svar #4 skrivet: 08 maj-20 kl 21:06 »
Jag mailade :)

Carolina_V

• Skåne
« Svar #5 skrivet: 10 maj-20 kl 13:58 »
Hej!
Har inte fått något mail. Avslutade du med .se (en del skriver .com av bara farten när det är hotmailadress)?

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser