Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Enkel stuga uthyres utanför Höör till hjälpsam människa med kärlek till djur  (läst 399 gånger)

Aggebagge

• Skåne
Hej
Hur ut en liten stuga utanför Höör. Stugan har el men vatten får man hämta och dusch och toalett har vi gemensamt.
Jag är 57 år och gillar det enkla. Mitt liv är mina hundar, veganism, odla och lite av varje av sånt som intresserar mej.
Vi lever i vars ett hushåll men kan ibland pyssla tillsammans.
6 km till Höör med affärer och tågstation

Shiva Vishnu

Hej
Hur ut en liten stuga utanför Höör. Stugan har el men vatten får man hämta och dusch och toalett har vi gemensamt.
Jag är 57 år och gillar det enkla. Mitt liv är mina hundar, veganism, odla och lite av varje av sånt som intresserar mej.
Vi lever i vars ett hushåll men kan ibland pyssla tillsammans.
6 km till Höör med affärer och tågstation

Hejsan! Jag söker just nu boende i Skåne och har också en kärlek till det enkla , och till naturen såklart!

Lite om mig: Jag är kvinna 22 år med min bästa kaninvän , vi delar vår passion om naturen ihop! Är väldigt intresserad av örter och naturmedicin, växters påverkan på kroppen osv. Min dröm är att plantera en ört trädgård och vara ute mycket med min kanin. Just nu bor vi i Osby i en lägenhet som tillhör en vän, men jag känner att jag behöver eget boende. Arbetar just nu i hemtjänsten och har lite andra jobb på G i Hässleholm. Jag undrar , finns det någon busstation i närheten av boendet eller hur kan man ta sig in till samhället på bästa sätt? Då jag har körkort men inte bil (än).

Jag tyckte att din annons verkar intressant och skulle vara kul att prata i telefon. Eller komma och kolla och ses!

Med vänlig hälsning Emma

Dela detta:

* Inloggade just nu

863 gäster, 10 användare (2 dolda)
statustrött, Henrik S, malarmaster, Gröfre Slissing, kloge74, Humle, Banelinjen, Landet

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning, väldigt intressanta artiklar.
/ Jimmy

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser