Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Lövfoder från hamlade träd  (läst 789 gånger)

svarvarsson

• Skåne
Västergötland Lövfoder från hamlade träd
« skrivet: 11 feb-20 kl 20:37 »
Jag hamlade några träd i somras så nu har jag en massa kärvar med lövfoder liggande i förråden. Är någon intresserad av dessa? Getter och får brukar vara galna i sånt här, men jag har inga djur.
Kan tänka mig att sälja dem eller byta mot t.ex. några takplåtar.
Finns i närheten av Falköping.

svarvarsson

• Skåne
SV: Lövfoder från hamlade träd
« Svar #1 skrivet: 11 feb-20 kl 20:47 »
Kan tillägga att det är från pil, sälg, lönn, björk och antagligen ytterligare något träslag.

svarvarsson

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 04 jul-20 kl 22:05 »
Finns fortfarande kvar om någon är sugen. Kommer kanske lite färskt lövfoder snart också.

svarvarsson

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 03 jan-21 kl 18:33 »
Finns fortfarande ett rejält lager. Bortskänkes till den som kan hämta det. 70+ buntar.

camedriz

• Halland
« Svar #4 skrivet: 05 jan-21 kl 11:23 »
Hej! Undrade vart någonstans det fanns men såg nu att det var i falköping. Själv finns jag i skåne. Det var synd för det hade verkligen mina får och getter velat ha.
Vegetarian, regnbågsfamilj, självhushållning, strålningsfri skola! Kemikalier/tillsatser- nej tack!

svarvarsson

• Skåne
« Svar #5 skrivet: 12 jan-21 kl 15:46 »
Hej!
Ja, det var la synd, det kanske är svårt att skicka med t.ex. bussgods också.

svarvarsson

• Skåne
« Svar #6 skrivet: Igår kl. 17:46 »
Finns fortfarande kvar en stor mängd och helt gratis för den som vill hämta! Get- och fårtestat och har fått dessa krabaters seal of approval.

Dela detta:

* Inloggade just nu

374 gäster, 4 användare (2 dolda)
Lugnebergagård, javill

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har tappat räkning på alla år vi läst denna. En av FÅ vettiga skrifter/guider till ett roligare o uthålligare liv. Aldrig tråkig. En idealisk present till alla som "vill själv" Tack Petter. (Behåll tian :-) )
/Allan o Kajsa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser