Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Nya vänner sökes  (läst 445 gånger)

Tiffany

• -
Nya vänner sökes
« skrivet: 14 jan-20 kl 19:02 »
Har nu i några dagar läst i detta forum och upptäckt att det verkar ju finnas hur många som helst som går i liknande tankar och funderingar som jag, är visst inte ensam fast det många gånger känts så! Lever inte det livet just nu som jag önskar, men huvet jobbar för fullt med idéer och tankar kring hur jag vill ha det framöver. Har alltid saknat nån som är "lika knäpp" som en annan, vill leva i en liten billig stuga med vedspis och några höns på tomten. Är kreativ, älskar att pyssla och bygga, är inte rädd för att prova nya saker eller att ta i när det behövs. Är 41 årig trebarnsmamma, barnledig typ varannan vecka. Skulle vara kul att lära känna likasinnade i Norrköpings trakten, sitta ner över en fika tex o byta lite tankar och funderingar. Ålder eller kön spelar ingen roll, sånt är jag inte så kinkig med.
Hoppas att det finns nån här i trakterna

Jontemyra

• -
SV: Nya vänner sökes
« Svar #1 skrivet: 14 jan-20 kl 19:51 »
Trevligt å höra och välkommen, ja är utf gbg men cyklar ja runt där borta i sommar dricker ja gärna kaffe och pausar, ha d fint!
skogstrance och freeganism

Tiffany

• -
« Svar #2 skrivet: 14 jan-20 kl 20:06 »
Trevligt å höra och välkommen, ja är utf gbg men cyklar ja runt där borta i sommar dricker ja gärna kaffe och pausar, ha d fint!
Tack tack, ja du är så välkommen förbi vackra Norrköping.

Anz

• Östergötland
« Svar #3 skrivet: 14 jan-20 kl 20:23 »
Jag studerar i Linköping och träffar gärna likasinnade med alternativt levande intresse :)

Tiffany

• -
« Svar #4 skrivet: 14 jan-20 kl 20:44 »
Jag studerar i Linköping och träffar gärna likasinnade med alternativt levande intresse :)
Trevligt, ja Linköping ligger inte långt bort. Vore verkligen kul o utbyta tankar o funderingar, bli ännu mer inspirerad!

Torparsjäl

• Östergötland
« Svar #5 skrivet: 15 jan-20 kl 13:44 »
Hej

36-årig Östgöte inom närbelägna trakter här.
Det låter som särdeles fina framtidsutsikter! Jag befinner mig själv i snarlikt läge, dvs även jag drömmer om att få tillbringa mitt liv i ett välbevarat torp med vedspis, stillhet och ha höns i trädgården som omgärdas av gamla tillhöriga uthus.

Tiffany

• -
« Svar #6 skrivet: 15 jan-20 kl 17:16 »
Hej

Det låter som särdeles fina framtidsutsikter! Jag befinner mig själv i snarlikt läge, dvs även jag drömmer om att få tillbringa mitt liv i ett välbevarat torp med vedspis, stillhet och ha höns i trädgården som omgärdas av gamla tillhöriga uthus.

Hej

Spännande, hoppas att vi inte slåss om samma stuga sen när den rätta dyker upp ;)

Sitter du också i en hyreslägenhet?
Jag gör det och blir grymt rastlös här, friheten att bara kliva direkt ut på sin egna tomt med kaffekoppen i näven, det är lyx!

Torparsjäl

• Östergötland
« Svar #7 skrivet: 15 jan-20 kl 18:41 »
Spännande, hoppas att vi inte slåss om samma stuga sen när den rätta dyker upp ;)

Sitter du också i en hyreslägenhet?
Jag gör det och blir grymt rastlös här, friheten att bara kliva direkt ut på sin egna tomt med kaffekoppen i näven, det är lyx!

Javisst, det får vi hoppas  o:) (Du har längre svar i din inkorg)

Dela detta:

* Inloggade just nu

172 gäster, 4 användare
per.martinsson, anders flix, Palle500, Åkerbär

* Forum

* Om tidningen Åter

- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser