Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland Stuga, gårdshus eller tiny house sökes i Östergötland.  (läst 366 gånger)

Anz

• Östergötland
Östergötland Stuga, gårdshus eller tiny house sökes i Östergötland.
« skrivet: 14 jan-20 kl 14:48 »
Hej! Jag är en student i Linköping och söker ett naturnära boende i Östergötland. Just nu bor jag i stan, men längtar efter att komma ut och bo närmare naturen. Det finns så många vackra platser att bo på som har förbindelse på något sätt och vis till Linköping och Norrköping.
Hör gärna av er om det finns intresse eller om ni vill tipsa om något.
Mvh
Antonia

kattfot

• Östergötland
SV: Stuga, gårdshus eller tiny house sökes i Östergötland.
« Svar #1 skrivet: 14 jan-20 kl 15:08 »
Hej! Jag är en student i Linköping och söker ett naturnära boende i Östergötland. Just nu bor jag i stan, men längtar efter att komma ut och bo närmare naturen. Det finns så många vackra platser att bo på som har förbindelse på något sätt och vis till Linköping och Norrköping.
Hör gärna av er om det finns intresse eller om ni vill tipsa om något.
Mvh
Antonia

"Det är dem det blir mest synd om. Låt dem försöka ladda ner mjölk från internet så lär de bli varse att den yngre stenåldern inte är så passé."

kattfot

• Östergötland
SV: Stuga, gårdshus eller tiny house sökes i Östergötland.
« Svar #2 skrivet: 14 jan-20 kl 15:12 »
Du har PM
"Det är dem det blir mest synd om. Låt dem försöka ladda ner mjölk från internet så lär de bli varse att den yngre stenåldern inte är så passé."

Dela detta:

* Inloggade just nu

297 gäster, 9 användare (3 dolda)
Kalla, Ett svart får, nillisfink, Nina W, Dunderlasse, seeker

* Forum

* Om tidningen Åter

- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser