Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hej där, En snäll, kul man söker en kvinna/tjej (läs texten)  (läst 1111 gånger)

countrylife

• Trött på krav, arbete, stress, saknar DIG
    • Värmland
Hej där först och främst hoppas du ids läsa detta alls... Oj märkligt, det är faktiskt rätt svårt att skriva om sig själv så här lite kort (så att en annan människa ska ens kunna få en bild av vem/vad man är) men jag försöker väl, annars bara att fråga mig precis vad som helst. Jag är väl egentligen en sansad och ansvarsfull karl, men ändå annorlunda på något sätt.

Jag ser saker ibland på annat sätt än vänner, bekanta och andra, är vänsterhänt... lite konstnärligt och estetiskt lagd kanske gillar gammla hus, gårdar, konst, loppisar, trädgård och inredning. Jag är väl rätt allmänhändig av mig, haft några hus, lagat renoverat lite veteranfordon och sånt. Jag är 57 år, men ibland kan jag vara barnslig som 25 och jag tror att de som känner mig skulle säga att jag är Lättsam att vara med, skämtsam, snäll, omtänksam och ändå tar saker allvarligt. Jag tror inte Slitz vill ha mig med på framsidan längre men jag skrämmer nog ingen heller *ler*. Jag har förmånen av att vara fullt frisk och är rätt allmänbildad och smart när jag vill men är gärna "tramsig" med någon också

Jag vet faktiskt inte riktigt hur det ska gå till att träffa någon då jag bor på ett litet ställe där de få av andra könet är upptagna. Jag hänger väl inte gärna på danshak eller springer på krogar längre. Men en snäll tjej eller kvinna, OBS! ungdomlig i sinnet och med humor som verkligen själv letar efter någon att vara med eller träffas. Jag bor i Värmland på norrsidan av Vänern och visst vore det roligt med någon i närheten. Så känner du för det skriv gärna och berätta vem du är eller bara prata på här

Känner du igen dig? Hoppas vi hörs, med vänliga hälsningar Håkan
« Senast ändrad: 04 jan-20 kl 18:12 av countrylife »

hagafors

• Uppland
Hej!
Trevligt att du dök upp!
Värmländska som varit ute i landet ett tag. Bytt jobb så där var 8:e år. Bara inom vårdyrket och pedagogik. Roligt att lära sig nytt och utmana sig. Att som gynnar liv, glädje och samhörighet trivs jag med. Tycker om det enkla, nära, varma. Gillar att röra på mig, vara kreativ, umgås med de närmaste. Hälsa, livsfrågor, natur, dans är det jag ägnar mig åt mest.
Ja, det är svårt att skriva. Lättare att ses och göra något roligt tillsammans.
mvh Anethe

Mira.I

• Uppland
Hej.
Vad lustigt att jag fick en sån stark känsla av att jag skulle in här och läsa ikväll. Har varit med här ca 3 år, men har aldrig svarat någon .
Jag känner igen din beskrivning om att ibland känna sig som 25. Ibland tror jag att jag är zuperung.
Är barnslig och full med bus. Har även en djup sida o andlig sökare. Har varit på Ängsbacka många ggr.
Bor i Sthlm, utflugna barn, så mina planer är nu att flytta ut på landet. Är kreativ, keramiker, syr, snickrar, målar mm. Älskar odling, natur, havet, badar gärna!
Är du bunden till Värmland?
Kram Mira

sammanstråla

• Leva i samklang, balans med naturen,livet, kropp
    • Medelpad
Hej Håkan! Tittat in på denna sida efter väldigt lång tid.. Hittade din annons, lät intressant!.. Är ju skriven för ett tag sedan ser jag men svarar ändå.. Hör av dig  om det passar! ? ..Mvh :) Och glad påsk. Yvonne. 55 i Västernorrland.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser