Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Sökes omogna kamrater med moral  (läst 446 gånger)

Birger_rödskägg

• Värmland
    • www.asenfolkets.se
Sökes omogna kamrater med moral
« skrivet: 02 dec-19 kl 10:41 »
Jag har lämnat min "flock" pga omoral och att inget händer.
Jag har inget imot droger men när det leder till lathet och endast party så tröttnar jag på dessa människor,
Samt att det tydligen skall delas partnerns hit och dit i en stor klumpeorgi så anser jag det är omoralisk och bryter en heder och respekt mot vänner, så jag lämnar det skeppet.

Vem är jag då, jag är en bladning av snusmumriken och filifjonkan med ett anarkistiskt hjärta på 30 år.
Jag älskar att vara ute i vildmarken, att gå vilse och hitta rätta stigen är en ny hobby där jag hoppas få se varg i skogen, har hittat deras revir ;) , eller paddla kanot i storm. Älskar att pröva min kropp och sinne.
Tillverkar knivar/yxor m,m inom vikinga/samisk konst.
Samer ligger mig nära om hjärtat med deras äldre tro och historia innan de kristna/staten började förtrycka, typ som nazismen gjorde fast Före deras tid.
Jag är inte mycket för att myndigheter skall sätta regler för mitt sätt att leva. Moralen före lagen!

Musik är min terapi, jojkar/strupsjunger med dragspel är mitt nya favo instrument, annars spelar jag det mesta jag kommer åt, musiker.

Annars gillar jag
Bygga saker åt vilda djur.
Katter, har två mina gudar.
Historia
Barn, har en dotter
Aktivitet
Shaman
Laga mat
Brädspel
Musik
Civil olydnad
Vandra
Odla m,m

Bygger även upp en eko-by på mina förfädersgård där jag anlägger en skogsträdgård på ca 20 ha.
Där jag kommer införa träningsläger inom härkamp. Vikingastridskonst, vilket jag har ett par års erfarenhet om, även Haidong kumdo,jūjutsu. Har en massa roliga tillbehör att träna med.

Kom över på kokkaffe så sätter jag igång bastun.

OBS söker ingen partner- har inte tid eller ork för sådant just nu
Värmland utanför Sunne samt Kungälvs trakterna håller jag till.

« Senast ändrad: 02 dec-19 kl 14:40 av Birger_rödskägg »
Det man sår får man skörda.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser