Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Boende nära naturen sökes  (läst 285 gånger)

ClabbeN

• Uppland
Boende nära naturen sökes
« skrivet: 25 nov-19 kl 11:43 »
Hej
Jag söker ett boende med en egen täppa där jag kan odla frukt och grönsaker mm. Jag brinner för matlagning. Jag kan tänka mig ett boende i olika former. Jag funderar på att köpa en husbil, men jag kan också tänka mig att vara inneboende eller hyra en liten stuga. Om det finns plats i ett kollektiv kan jag bidra med bland annat min matlagning mm. Vidare ägnar jag mig mycket åt att skriva musik och frilansar emellanåt som trubadur. Nu skriver jag på min andra bok. För övrigt tycker jag om att vandra och bor gärna nära naturen, på en gård, stuga i skogen eller liknande. Eller kanske bara en plats för husbilen, med tillgång till vatten, el och ett grönsaksland. Gärna nära en sjö eller havet. Jag är för övrigt händig, skötsam, röker inte och har inget husdjur. Referenser finnes.
Med vänliga hälsningar
Claes
« Senast ändrad: 25 nov-19 kl 22:12 av ClabbeN »

Frennie

• Västergötland
SV: Boende nära naturen sökes
« Svar #1 skrivet: 28 nov-19 kl 17:13 »
var i landet vill du bo

Tångräkan

• Åland
SV: Boende nära naturen sökes
« Svar #2 skrivet: 04 dec-19 kl 11:14 »
Frågan är väl snarare: i vilket land vill du bo?

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Det här är tidningar som jag kommer hålla reda på och spara på samma ställe, de fungerar som en uppslagsbok!
/Lovisa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser