Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västerbotten För på krogen lär man inte hitta någon vettig.  (läst 526 gånger)

Västertoppen

• Västerbotten
Västerbotten För på krogen lär man inte hitta någon vettig.
« skrivet: 25 nov-19 kl 01:43 »
Ja, det här är inte riktigt min grej men jag ger det ett försök.
Jag är en 30 årig man som bor på en stor gård där jag tänkt försöka pyssla med självhushåll i största möjliga mån i form av odling och jakt/fiske. Däremot så ekar huset tomt och förutom mina två katter och diverse vilda djur som kikar förbi ibland så finns det inte så många att dela glädjen med.
Så därför vore det kul ifall det fanns någon tjej där ute som hellre åker och campar eller donar på hemma istället för att gå ut på klubben.
Jag ser gärna också att du har ett sinne för humor och att du inte är  helt PK-religiös.
Förutom trä/metall-slöjd så har jag ett stort musikintresse och spelar lite halvdant både trummor och gitarr. Musikmässigt så kan jag lyssna på det mesta, så länge det inte är sånt som spelas på radion.
De gånger jag känner för att dra iväg på lite längre äventyr så åker jag gärna till någon liten festival i någon skog.

Rent utseendemässigt så är jag inte så kräsen utan det viktigaste är att du är en snäll och vettig person som tar någorlunda hand om dig själv och översminkade dårar är inte intressanta.

Som sagt, det här är inte riktigt min grej så det är svårt att veta vad jag ska skriva men låter något av det här intressant så skicka gärna ett PM!

Tångräkan

• Åland
SV: För på krogen lär man inte hitta någon vettig.
« Svar #1 skrivet: 03 dec-19 kl 08:37 »
Jag förstår ditt dilemma! På krogen är det lätt att träffa folk men med stor sannolikhet är de såna som gillar krogen mera än skogen. Men vem träffar en i skogen? Inte många här i varje fall. Ett annat "dilemma" är att vi kvinnor här ofta redan verkar ha egen mark, vi sitter inte och väntar på en man med en gård som vi kan flytta hem till. Så där sitter vi alla med egen mark och saknar någon att dela allt det fina vi redan har med. Du är dessutom för ung för mig men jag önskar dig lycka till!

Dela detta:

* Inloggade just nu

258 gäster, 7 användare
Besksöta, 127, Nordbo, per.martinsson, Skord, blomharet, backabjorn

* Forum

* Om tidningen Åter

- Längtar alltid till nästa nummer. De kommer aldrig tillräckligt ofta!
/Annelie R

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser