Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Stuga, torp, lägenhet sökes  (läst 177 gånger)

Hannahyesman

• -
    • Vägen till min frihet
Västergötland Stuga, torp, lägenhet sökes
« skrivet: 01 okt-19 kl 18:44 »
Hej!

Jag är en go å gla tjej som är återinflyttad till Göteborg (tjohoooo!) och har endast boende till 31/5 så jag lägger upp redan nu att jag letar efter nåt mer stabilt, antingen från 1 juni eller innan dess. Jag har dock tre månaders uppsägningstid så en viss framförhållning krävs. Maxhyra är runt 6000kr, helt beroende på standard och vad som ingår. Helst ska el och värme ingå och kanske även bredband, sophämtning och annat skoj.

Jag har bott i en liten stuga utan vatten och avlopp i fyra år så jag är van vid både små utrymmen och enkelt leverne. Jag önskar pendlingsavstånd till Göteborg (jobbar i Kållered så gärna på den sidan) och har inget emot mycket djur i närheten. Skogen och vatten är också mycket uppskattat att ha i närheten men inget krav såklart. Jag är inte kräsen. Helst vill jag hitta nåt med tillsvidarekontrakt.

Jag heter Hannah, är 36 år och en pålitlig person som tillsammans med mina två små hundar lever ett väldigt enkelt och lugnt liv. Hundarna ska följa med i flytten och är väldigt charmiga och skötsamma. De är mycket miljötränade och vana vid både stad och landet. Jag är oftast glad och även social när tillfälle ges och humör tillåter.

Jag kan ev tänka mig att bo på en gård och mot reduktion av hyran hjälpa till på gården. Det beror dock helt på uppgifterna och mängden arbete då jag har lite nedsatt arbetsförmåga och redan arbetar 50%. Jag är utbildad djurvårdare och den största djurvänner och jag älskar landet.

Hör av er så snackar vi mer!
Kram från Hannah, Harry och Håkan

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Genuin och läsvärd! Bra tips och idéer för att stå på egna ben.
/Camilla W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser