Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vän sökes  (läst 867 gånger)

Erik

• Östergötland
Vän sökes
« skrivet: 08 sep-19 kl 21:25 »
Hej!
Finns du människa som lever nära naturen och med lite kontakt med storstad och samhälle? Som ser något sjukt och osunt i dagens högteknologiska industrisamhälle? Som kan leva eremitliv men ändå uppskattar lite sällskap? Som är emotionellt stark och kan ta hand om sig. Som ser glädjen i det enkla, lilla (som ett väl genomtänkt bruksföremål). Om du finns, vill du ha en vän? Jag har delvis beskrivit mig själv i den jag söker, här kommer ytterligare: Man på 39 år, gladlynt och positiv. Tycker om att vandra kring i landsbygden, plocka upp saker, munspel, skriva och böja ståltråd. Intresserad av naturläkekonst. Sjöman i grunden, tagit hand om gamla. Nu står jag i en secondhand-butik. Jag söker dig man eller kvinna, ung som gammal. Uppskattar sunt förnuft och humor. Respekterar kunskap.
Gör något och lär dig något, gör ingenting och lär dig ingenting.

Iris på landet

• Det er håplöst/OG vi gir oss ikke
    • Bohuslän
SV: Vän sökes
« Svar #1 skrivet: 03 nov-19 kl 01:20 »
Hei Erik, er inne her igjen etter et par års opphold, leste ditt innlegg ikveld. Er norrska som sen 2004 har bodd i norra Bohuslän, vil gjerne ha venner som tenker&lever som meg.  Ta gjerne kontakt! Yess.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bääästa julklappen!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser