Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Södermanland Getter  (läst 106 gånger)

Vonne

• -
Södermanland Getter
« skrivet: 02 sep-19 kl 13:28 »
Hej!
Jag vill hyra några getter.
Jag har en tomt på 2400 kvm med 2,2 m högt staket runt utan möjlighet att rymma. Min tomt är övervuxen och jag skulle vilja få de ORDENTLIGT rensat och då tänkte jag på getter. Är sugen på getter men har inte riktigt fått till det.
Jag har 3 mellanstora hundar som vet att sköta sig.  :)
Getterna kommer kunna komma in under tak(pressening) där det även kommer finnas sovplats om dom vill.
Dom får vara här så länge det behövs eller vad vi kommer överens om.
Behöver jag SE nr för att hyra getter?
Jag bor i Tyresö sydöst om Stockholm så det vore ett plus om getterna finns hyfsat nära.
Mvh Vonne
Vad vore livet utan våra djur???

Fridhemmet

• Fridhemmet och Krågedal det är jag!
    • Östergötland
SV: Getter
« Svar #1 skrivet: 10 sep-19 kl 05:49 »
Hej. Jag kan tänka mig låna ut mina flickor! De kommer snart hem till mig , då de har varit uthyrda, det är tre Göingegetter, helst vill jag sälja dem då jag har deras far här på gården, o jag vill ha killingar nästa år. Jag bor visserligen i södra Östergötland
är en positiv med stort djurintresse. Har hund, katter Gotlandskaniner, Kindahöns, Göingegetter och en Tinkerhäst... Jobbar som hund/kattfrisör. Hemservice, köksbiträde  ;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidningen!
/Gabriella S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser