Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  tjej sökes  (läst 565 gånger)

mulle mullvad

• Gästrikland
tjej sökes
« skrivet: 01 sep-19 kl 16:21 »
Hej! jag funderade först på om det är värt o försöka  i gen med o skriva en annons i ett försök o finna någon, men beslöt mig  för o nu ändå ett försök göra, för det är inte lätt vare sig det är med hjälp genom datan,  i verkligheten med papper o penna osv i den värld vi lever i nu finns ju så mycket otrevligheter med våldtäkter osv mm, men även så mycket glädje o bra saker finns ju med. Så nu försöker/hoppas jag det finns bra människor på denna sida alternativ.nu  jag försöker finna någon o få i hopp det med, eller som bara är av det andra könet mot dom vänner jag redan har,  jag söker en tjej som vän för om det sedan om doft kemin med mera passar in även kan bli något mera, av alla intressen du har är det bra om du   bla gillar trädgårdsodling  gillar hundar         
(ej fästingar)  tycker om att laga mat o baka   (vilket jag kanske också borde vara bra på)  jag är en kille på närmare snart 38 år,  har ögon flimmer ägg mjölk o glutten allergi, jag är en  omtänksam person även om det i bland kan bli lite tokigt gjort i mitt sätt o vissa det på, (har jag fått hört)men i bland kan även jag ryta till om det behövs
jag bor i Gästrikland,  har ej vanligt körkort utan kör en 4hjuling med hytt, har långt hår  är ca 172 cm lång, hyr ett mindre hus där jag bor med trädgård, finns även trädgårdsland o bin (ej mina bin) på gården, skog runt om (svamp o bär) ett när liggande hönseri finns i närheten även  får, kor sommartid, har bla  ved eldad ved spis i huset även luft v pump, är inte vegetarian, varken röker eller snusar dricker enstaka få gånger nästan aldrig, förutom sådant som kaffe/te o vatten, är svensk i fall någon är intresserad o måste veta,   tänker o kommer inte på något nu mera o skriva låter detta intressant hör hjärna av dig.  (för mera info)
« Senast ändrad: 01 sep-19 kl 23:56 av mulle mullvad »

mulle mullvad

• Gästrikland
SV: tjej sökes
« Svar #1 skrivet: 13 sep-19 kl 17:17 »
finns det någon här på alternativa.se som är intresserad av o kanske ses någon gång

Dela detta:

* Inloggade just nu

54 gäster, 2 användare
sakletaren, Sommarö

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superinspirerande! Nu är jag prenumerant!
/ Pia T

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser