Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Torp köpes i närhet av Borås/GBG  (läst 181 gånger)

Maria och Ali

• Västergötland
Västergötland Torp köpes i närhet av Borås/GBG
« skrivet: 24 jul-19 kl 15:37 »
Hej! I höst kommer jag att börja studera på Högskolan i Borås. Därför önskar jag och min sambo + katt lantligt boende någonstans inom rimligt pendlingsavstånd från Göteborg och Borås - Västra Götaland, Halland, Skaraborg etc - helst ett torp att köpa, alternativt hyra. Dock tycker jag efter många års delat boende att det är så skönt att ha sitt eget att jag helst vill fortsätta med det. Budget upp till 500 000. Jag är öppen för alternativ, men med mitt nuvarande torp uppskattar jag att det ligger lite för sig själv, har trevliga omgivningar och att det inte är extremt besvärligt att ta sig dit vintertid. Samt att det går att odla lite för husbehov såklart! Avlopp är inget måste, däremot indragen el. Hit me om ni har nåt tips!  :)

Vänliga hälsningar
Maria

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningarna blir utnötta och får fötter. Bara kompletterar gamla tidningar så alla finns :) Viktigt.
/Jandi

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser