Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Småland Maine Coon kattungar m Stamtavla till Salu  (läst 329 gånger)

Gårdsliv

• Småland
Småland Maine Coon kattungar m Stamtavla till Salu
« skrivet: 21 jul-19 kl 17:10 »
SE*LittleFarm Sonny & Cher är nu 2v och kan ta emot besök om några veckor för att ev då tingas. Vi är registrerade raskatt uppfödare hos Sverak. De är född 5/7-19 och leveransklara i slutet av sep då de är 12v. Pris 9000kr varav handpenning 3000kr.

Se vår hemsida www.littlefarm.se för mera info o bilder på sötnosarna. Katter från oss är vana vid hund, andra katter samt olika ljud i hushållet.
Vid köp av katt från oss;
* Stamtavla och överlåtelseavtal från Sverak
* Id-märkt m chip, 2 ggr vaccin, avmaskad
* besiktningsintyg inte äldre än 7 dgr
* försäkrade
* Kattunge pkt med smått och gott
* livslång support från oss om så önskas
Ifall ni är intresserade skriv ett email och berätta lite om er själva.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser