Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland Göingegetter getkillingar/ung getter  (läst 166 gånger)

Fridhemmet

• Fridhemmet och Krågedal det är jag!
    • Östergötland
Östergötland Göingegetter getkillingar/ung getter
« skrivet: 07 jul-19 kl 13:48 »
Har nu fått mer tillökning så nu finns möjligheten att sälja/ låna ut  Yess. Vi finns i Södra Östergötland i Kinda kommun. Ring gärna för mera info 0737887224
är en positiv med stort djurintresse. Har hund, katter Gotlandskaniner, Kindahöns, Göingegetter och en Tinkerhäst... Jobbar som hund/kattfrisör. Hemservice, köksbiträde  ;)

Fridhemmet

• Fridhemmet och Krågedal det är jag!
    • Östergötland
SV: Göingegetter getkillingar/ung getter
« Svar #1 skrivet: 10 sep-19 kl 05:54 »
 Yess fortfarande aktuellt! det är två som är födda -18 o en född iår i mars, de har alla samma far, och de är av Tranetorpslinje, så de är visst extra viktigt att de är vid liv o ska bevaras (är så klart med i genbank).
är en positiv med stort djurintresse. Har hund, katter Gotlandskaniner, Kindahöns, Göingegetter och en Tinkerhäst... Jobbar som hund/kattfrisör. Hemservice, köksbiträde  ;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Åter är en tidsskrift som är tidlös. Ett 5 år gammalt nummer är lika användbart nu som när den kom ut.
Jag har haft väldigt mycket nytta och har fortfarande av tidningen.
/Per

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser