Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Nyinflyttad söker liksainnade, vänskap och kanske tom kärlek  (läst 983 gånger)

Flyttfågel

• Västergötland
Västergötland Nyinflyttad söker liksainnade, vänskap och kanske tom kärlek
« skrivet: 11 jun-19 kl 23:39 »
Har efter många års kamp och letande köpt ett torp med lite mark utanför Skövde ( mot Töreboda hållet). Söker nya vänner, likasinnade i området, mitt gamla crew på Kinnekulle finns men liiite långt är det. Har ännu knappt hunnit flytta så med djur och odling har jag hittills kommit ingenstans men det är vad jag ämnar ha plus bin😊 Glad är jag över mitt förvärv men ensam och kanstött har jag blivit på vägen dit, nu är jag öppen för sällskap av alla de slag!  Hoppas hitta nya bekantskaper! Mvh, Iris
low-tech, high satisfaction

Flyttfågel

• Västergötland
Knuff.. inga alternativare kring Skövde, Tibro, Töreboda, Väring etc? Kanske är vi grannar ovetandes? Vore kul träffas isf!
low-tech, high satisfaction

Skogsvilde

• Raka puckar!
    • -
Vi finns bortom Falköping där det är ganska många som sysslar med självhushållning.
Om du skall ut och gå i mörker längs våra vägar utan reflex så kan du fortfarande rädda liv!
Anmäl dig till donationsregistret redan i dag!

Dela detta:

* Inloggade just nu

121 gäster, 2 användare (1 dolda)
Bjöcka

* Forum

* Om tidningen Åter

- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser