Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Likasinnade och skojiga möten sökes  (läst 1003 gånger)

Karin Jakobsson

• Västergötland
Västergötland Likasinnade och skojiga möten sökes
« skrivet: 08 jun-19 kl 23:03 »
Hej. Här har ni mig kvinna mitt i livet som bor i staden men längtar ut på landet inom några år. Längtar efter ett mer långsamt liv där det enkla får ta plats. Greja med odling, hugga ved och ta hand om djur. Uppväxt på landet och är allt annat än lat och bekväm. Önskar vänner initialt. Bor i Skövde
Karin
« Senast ändrad: 09 jun-19 kl 21:55 av Karin Jakobsson »

Flyttfågel

• Västergötland
SV: Likasinnade och skojiga möten sökes
« Svar #1 skrivet: 11 jun-19 kl 23:33 »
Karin som jag träffat hos Olle? Jag köpte ju torp.. du tar av 200: an vid Locketorp sen in på grusväg märkt dagstorp..😊 i sommar har jag flyttat helt, du får gärna komma förbi o ta med hund o vänner! Är det nu en annan Karin gäller samma!! Jag är ny i Skövde haha! Mvh, Iris
low-tech, high satisfaction

Annett

• Hejsan!
SV: Likasinnade och skojiga möten sökes
« Svar #2 skrivet: 06 dec-19 kl 19:47 »
Hej tjejer!

Jag svarade flyttfågel i en annan tråd... i dagstorpskrokarna bor mitt ex :O... jag bor 7km utanför Töreboda åt Skövdehållet

Kreativitet är om jag tar stenarna som andra lägger i min väg och bygger ett hus av dem.

Dela detta:

* Inloggade just nu

302 gäster, 8 användare (1 dolda)
Trollsmultron, purex, Bösahusarn, Åkerbär, Alex.karlsson, PetterJ, olivia.k

* Forum

* Om tidningen Åter

- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser