Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Uppland Nya vänner i Stockholmsområdet  (läst 417 gånger)

Kreativtliv

• Uppland
Uppland Nya vänner i Stockholmsområdet
« skrivet: 02 jun-19 kl 22:47 »
Hej!
Hungrar efter nya vänner att känna samhörighet med. Människor som inte lever blint i samhällsfällan. Människor som uppskattar att vara skapande och lekande: skriva, fota, måla, filma, spela teater, improvisera, leka, röra sig, dansa. Människor som gillar att filosofera över livet och dess syfte, kanske andligt intresserade. Människor som inte är tråkigt negativt realistiska och dödar drömmar utan som ser möjligheter och som kan offra lite för att hitta sin rätta väg. Människor som inte vill leva låtsasliv bakom masker utan vill vara äkta och sårbara.
Hoppas på humor, lek, kreativitet, djup, intellektuellt utbyte och gapskratt. Kanske är det att hoppas på för mycket?
Gärna i Stockholm med omnejd för det är här jag befinner mig för tillfället. Men kan göra utflykter också.
Kvinna 40 år.
Hoppas vi hörs! :)

luftballong

• Östergötland
SV: Nya vänner i Stockholmsområdet
« Svar #1 skrivet: 07 jun-19 kl 20:39 »
Jag känner så igen mig i ditt tänkande och dina ideal. Precis det du beskriver strävar jag efter att leva och få in i mitt liv. Det skulle vara kul att få kontakt med dig! Även om vi inte bor i samma ända av landet.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har läst tidningen hos en vän tidigare, men nu har jag äntligen kommit mig för att prenumerera själv. Ser fram mot mitt första nummer.
/Marie-Louise

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser