Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne hus enskilt i skogen max 45 min från Eslöv  (läst 197 gånger)

inertia

• Uppland
Skåne hus enskilt i skogen max 45 min från Eslöv
« skrivet: 16 maj-19 kl 07:41 »
Hej!

Jag letar boende (hyra/köpa) på landet. Vill bo i ifred i skogen och ha max 45 min med bil till Eslöv, där jag jobbar.

Har du något att erbjuda eller något tips, så hör av dig!  :)

Mvh
/eva

inertia

• Uppland
SV: hus enskilt i skogen max 45 min från Eslöv
« Svar #1 skrivet: 16 maj-19 kl 11:55 »
Ska kanske lägga till att jag är 46 år, har fast jobb, ordnad ekonomi, två katter och är van att bo på landet.

Max varmhyra 6 000 kr, när det gäller köp beror det på fastigheten hur mycket jag är villig att lägga.

Mer frågor? Hör av dig i så fall!

/eva igen

Dela detta:

* Inloggade just nu

221 gäster, 12 användare (3 dolda)
MinnaJosefin, Adels, Tegelbacken, antlina, Kreacon, lasseis, Solvinda, Klaris, Oliver.Eriksson

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser