Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  bostad sökes  (läst 227 gånger)

Amin

• Värmland
bostad sökes
« skrivet: 07 maj-19 kl 18:50 »
Jag går nu på det Individuellt Alternativ på Bräcke gymnasiet i Göteborg, men längtar efter att bo på landet igen. Jag tänker någonstans i Götaland och Svealand. Jag har stor intresse att bo hos någon som har en gård, för jag har växt upp på en bondgård i mitt hemland och hjälpte min familj med gården. Vi hade får, getter, häst och en åsna. Vi odlade grönsaker, vete, havre, majs, potatis och saffran både för eget bruk och för försäljning. Jag tycker om att jobba utomhus med odlingarna och ta hand om djuren. Jag är en skötsam och ordningsam kille. På fritiden brukar jag umgås med min svenska fadderfamilj och med mina vänner. Jag har stor intresse för spela fotboll, träning och simning.

Svara helst med PM

Vänlig hälsning
Amin

Jag går nu på det Individuellt Alternativ på Bräcke gymnasiet. Jag har stor intrsse att bo hos någon som har trägård. Jag är en skötsam och ordningsam kille. På fritiden brukar jag umgås med min svenska fadderfamilj och med mina vänner. Jag har stor intresse för spela fotboll, träning och simning.

Dela detta:

* Inloggade just nu

101 gäster, 5 användare
von tratt, Bösahusarn, Kokolomo, Rollerboy, statustrött

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser