Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Har du tid att ha kul?  (läst 885 gånger)

bohembohem

• Västergötland
Har du tid att ha kul?
« skrivet: 28 apr-19 kl 12:32 »
Letar efter folk som liksom jag själv, klivit av ekorrhjulet till förmån för mer frihet. Jag har all fritid jag kan önska och vill fylla den med div roligheter. Jag är öppen för förslag så länge det inte kostar allt för mycket. Är från Falköping, men jag rör ganska mycket på mig så även nya vänner från lite längre bort är välkommet.

Saker jag tycker är kul och gärna skulle vilja ha sällskap på, är tex:

-Träffa kul folk och ta det som det kommer. Är sugen på att glida runt med min minihusbil och träffa intressanta alternativare i sommar. Bjud in mig om ni vill ha besök!!!

-Campa vid en sjö, grilla, spela gitarr och ta ett glas vin eller tre.

-Cykla en dagstur eller vara ute en månad+

-Fiska. Skulle gärna pröva att fiska allt mitt protein i en vecka eller likn.(åka till Norge och ha totalt köpförbud är en ide som är återkommande)

-Vandra i skogen, leta svamp o bär mm

-Hänga i Spanien på vintern

-Padla kajak, padelbord, segla. Skulle gärna ta några dar med kajaken och tält i nån fin å.

Jag bor utanför Falköping i Yllestad miniby som är ett vagnskollektiv. Om nån skön alternativare vill komma och hälsa på så är ni hjärtligt välkomna.

Lättaste, smidigaste och bästa sättet att få tag på mig är att ringa och säga hej 0704211817 jag är inte farlig alls :)   Mvh Andreas
Glad, spontan, bohemisk, mångsysslare, livskonstnär och wannabe minimalist som helst är på utsidan av lådan

Jontemyra

• -
SV: Har du tid att ha kul?
« Svar #1 skrivet: 12 maj-19 kl 09:23 »
Hör av er till den här människan
skogstrance och freeganism

Dela detta:

* Inloggade just nu

125 gäster, 3 användare (1 dolda)
Bjöcka, mattias_33

* Forum

* Om tidningen Åter

- En kanontidning på alla vis!
/Michael Andreasson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser