Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Smarta självhushållarknep, goda råd, aktiviteter, böcker, hemsidor eller prylar.
Maila petter@alternativ.nu Max 500 tecken och gärna bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Gästrikland jag är 37 söker dig (tjej)?  (läst 496 gånger)

ponkus

• Gästrikland
Gästrikland jag är 37 söker dig (tjej)?
« skrivet: 06 apr-19 kl 18:34 »
Hej! du Tjej? Naturist eller ej, jag kille ? jo, ja jag är en kille på 37 år tiden går fort, jag är snäll av mig men kan bli irriterad i bland. (skojsam kan vara trevlig o snäll)
(Din ålder mellan 28-40)
Gillar jag och odla växter? ja det gör jag när jag känner att jag får tid ja då sätter jag i gång. Är han /jag  allergisk ja mot mjölk, ägg glutten, lite pollen, är du som känner för o svara allergisk mot något?
Du gillar du o odla växter? vill bo på landet? även om det kan lukta inte bara naturens goda dofter, det finns mycket flugor mygg o annat, behövs men gillas inte alltid kan vara irriterande, du som jag kanske inte gillar fästingar o älgflugor ?  men då kanske du frågar vad vill jag nu då jo av o till under mina 37 år nu levda, så bor jag sen ca 7-8 år till baka i ett mindre hus själv, är jag konstig nja döm själv men fråga först har för länge sedan gjort en NPU utredning, den var bra när det gäller det jobb jag har, enstöring/eremit, ville bli men tur nu så är jag inte det fast då var jag liten med andra uppfattningar,man klarar sig med bara djuren som vänner trodde jag då. Religiös, nja nej tror jag inte men upplevt livet som präst son, ser på filmer ja  vad jo gärna tecknade dokumentärer mm, söker en tjej? ja   som vill lära känna mig? Och som jag kan få lära känna, brukar tänka nja det är mest bara besvär o ha , men menar det inte bara så där, utan erfarenheten säger, finna någon o bli vän med, ihop med vore skoj,(men funkar inte alls så bra hittills gjort,) leka som för? den tiden är nog för bi? har barnasinnet kvar? kan känna sorg glädje ha roligt men även ha tråkigt i bland, gillar o vara i hemmet= inte ständigt resa  utomlands,utom inom Sverige i så fall, kan prata om  känslor fast dom lär sakta lockas fram till det nya början av dit? mitt? Liv,   skriver jag förståeligt?   nja inte alltid  viket jag vet. Bör jag sluta skriva mer tills någon intresserad o frågar mer om detta? o begriper vad jag vill/menar Ja nog bäst det. Ha det så bra du som nu läst denna text.
« Senast ändrad: 06 apr-19 kl 18:41 av ponkus »

bissmus

• Gästrikland
SV: jag är 37 söker dig (tjej)?
« Svar #1 skrivet: 27 apr-19 kl 22:41 »
ja lycka till här du

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Längtar alltid till nästa nummer. De kommer aldrig tillräckligt ofta!
/Annelie R

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser