Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Smarta självhushållarknep, goda råd, aktiviteter, böcker, hemsidor eller prylar.
Maila petter@alternativ.nu Max 500 tecken och gärna bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  40+ kvinna söker kärleken  (läst 633 gånger)

Bergamott

• Uppland
40+ kvinna söker kärleken
« skrivet: 03 apr-19 kl 17:55 »
Hej!
Jag är alldeles för bra för att vara ensam.....;) Och du med gissar jag....? Låt oss njuta av livet tillsammans o ha det kul o bra o härligt och allt det där som man kan om man är två...i det lilla o i det stora.

Är en kvinna som längtar efter gemenskap både med en man och med andra likasinnade livet-på-landet-gör-det-själv-typer, lite utanför stan där jag kan odla (är utbildad) o vara kreativ på allsköns sätt. Kanske är det du o jag som drar drar igång en Sveriges bästa ekoby!? I mellersta Sverige cirka. Men inte isolerat från resten av världen då jag är en både stads-o lantistjej.

Jag är sprallig och allvarlig, faller pladask för skruvad humor, uppskattar närvaro och kommunikation. Är fysisk, alert, akrobatisk och dansant. Analytisk, fundersam o lite orolig men ändå med en stark tilltro till att allt har en mening. Älskar det vackra i livet. Ser det vackra i dej.
Jag älskar naturliv och teater, både att spela och sitta på Parkett.

..vem är du...?
Berättar gärna mer och skickar foto om vi hittar varandra här....:)

Sol på dej!

« Senast ändrad: 03 apr-19 kl 19:16 av Bergamott »
Flyttbar stadslantis

Backagårdsman

• Jag söker...
    • Jämtland
SV: 40+ kvinna söker kärleken
« Svar #1 skrivet: 27 apr-19 kl 17:38 »
Jag
Är
Såld!

Håller inte på med teater men gillar det.
Jag finns och vill du snacka lite hör av dig....
Johan
Glad Gårdskille med tusen projekt... smiley!

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningarna blir utnötta och får fötter. Bara kompletterar gamla tidningar så alla finns :) Viktigt.
/Jandi

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser