Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västmanland Husvagnsplats, alt. liten stuga, sökes  (läst 330 gånger)

IkaPika

• Västmanland
Västmanland Husvagnsplats, alt. liten stuga, sökes
« skrivet: 21 feb-19 kl 10:56 »
Jag har en plats nu som funkar men jag vill helst bo lite mer avskilt så jag provar att lägga en efterlysning här också. Jag bor i husvagn och söker alltså ny ställ-/boplats helt enkelt. Jag är även intresserad av att hyra en liten stuga.

El är ett måste och jag vill väldigt gärna ha tillgång till tvättmaskin och dusch.
Jag betalar självklart för den el jag förbrukar och en hyra också för tillgång till övrigt osv.
Kan också tänka mig att hjälpa till om du behöver hjälp med djur, odlingar eller dylikt, som hyra eller del av hyra.

Vill allra helst hålla mig i området Askersund-Örebro-Karlskoga-Nora-Frövi-Vingåker på ett ungefär, men jag är absolut öppen för andra platser också. För rätt plats kan jag flytta på mig längre bort.

En mycket lugn och väluppfostrad hund följer med (och ev. också en katt).
Även jag är lugn och väluppfostrad. ;-)

Mellby

• Västergötland
SV: Husvagnsplats, alt. liten stuga, sökes
« Svar #1 skrivet: 14 mar-19 kl 20:39 »
Hej. Har du hittat något än? Annars finns det plats på en liten gård utanför Lidköping. Plats för vagn samt dusch o tvättmaskin i en liten stuga intill. Eventuellt kan det finnas en ombyggd arbetsbod att hyra. Möjligheter att ha en egen bit land finns oxå.

Oblong

• 20. Caravan of Love. Life artisan.
    • Västergötland
SV: Husvagnsplats, alt. liten stuga, sökes
« Svar #2 skrivet: 17 mar-19 kl 20:06 »
Hej. Har du hittat något än? Annars finns det plats på en liten gård utanför Lidköping. Plats för vagn samt dusch o tvättmaskin i en liten stuga intill. Eventuellt kan det finnas en ombyggd arbetsbod att hyra. Möjligheter att ha en egen bit land finns oxå.

Är det du som ansvarar för detta?  Annars vore jag jättetacksam om jag kan få uppgifter till detta ställe. Låter precis som vad jag är ute efter. :)
♠️🤡♥️

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidningen. Köper ingen annan än denna.
/Christina K

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser