Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Småland Finns det någon typ Mandelamans här?  (läst 629 gånger)

kullagulla

• Småland
Småland Finns det någon typ Mandelamans här?
« skrivet: 20 feb-19 kl 21:12 »
Hej!
Har levt ensam i många år. Har inte inte haft varken tid eller ork att "leta" efter en lämplig partner, då min gård och mina barn tagit det mesta av min tid. Men nu är ungarna vuxna och de är snart utflugna allihopa. Kvar är jag och djuren. Kanske det är dags att ha ett sällskap, vän eller partner nu då. Eller allt på en gång. Det vore bra om vi delade intressen, det underlättar ju en hel del. Jag är i år 58 år, vital och humoristisk. Det är djuren, skogen, loppisar, små resor, god mat och lite vin eller öl därtill, självhushållning, hantverk, massor av musik, allätare, allt ifrån hårdrock till klassisk musik och historia. Det kanske finns mer som kryper fram, men kan inte komma på allt nu. Ja, så någonstans vet jag att du finns, men var? Ingen soffpotatis eller drogmissbrukare göre sig besvär. Vi får se vad som finns, kom med förslag. Jag är här.   :)
Grymt det är att leva, grymt det är att dö, grymt det är att skita i meterdjup snö. Ta vara på livet, vi lever bara en gång.

Dela detta:

* Inloggade just nu

221 gäster, 7 användare (1 dolda)
MagnusLey, jefvelberg, hsd, shelale, Karlsdotter, Johaniskogen

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser