Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Mark för Tiny house-projekt sökes  (läst 1283 gånger)

Anders Wik

Skåne Mark för Tiny house-projekt sökes
« skrivet: 05 feb-17 kl 22:30 »
Vi är en grupp som söker en plats i närheten av Malmö för våra Tiny house-projekt. I närheten betyder för oss ~30 minuter från Malmö med bil eller kollektivtrafik eftersom vi har skolbarn och arbeten i Malmö. Helst vill vi köpa en bit tomt på åtminstone 1000m2 eller mer men kan även tänka oss att hyra/arrendera/låna.

shedesign

• Skåne
SV: Mark för Tiny house-projekt sökes
« Svar #1 skrivet: 16 feb-17 kl 11:30 »
Hej
Jag har c:a 1500 kvm mark till salu. Det går också att kombinera denna mark med arrende på c:a 2,5 ha, varav c:a 0,5 ha är betesmark ner mot liten sjö. Området är mycket vackert med utsikt över den lilla sjön och ett böljande landskap.
C:a 45 min resväg till Malmö. 2km upp till väg E:65, 6 km till pågatåg och till lanthandel. Skolbuss stannar utanför tomten. Cykelavstånd (5-6 km) till havsstränder.
shedesign@ystad.nu

yllemossan

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 17 jan-19 kl 14:22 »
Hej!
Har ni hittat mark för era tiny houses?? Har samma förutsättningar som ni och letar därför!!

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 03 feb-19 kl 23:35 »
Auktion 7 februari hos Kronofogden i Skåne  : tomt på 1600kvm. Marknadsvärde 20 000kr. Osby kommun.

Dela detta:

* Inloggade just nu

134 gäster, 4 användare
Radar, javill, kebra, Marie Cecilie Thorsen

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser