Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tid på en rofylld plats i utbyte mot att vara Extra-Matte  (läst 151 gånger)

Gurkmeja

• -
Jag söker en person som längtar ut till lugn & ro. Kanske bor du i staden och skulle vilja få miljöombyte ibland, kanske vill du prova på livet på landet i ett gammalt torp med vedspis & kakelugn. Vi vill lära känna dig som skulle tycka det vore mysigt att bo här ibland om jag behöver bort en helg eller i liknande situationer. Om du skulle föredra det, så kan du bo i mitt lilla gästhus i timmer, troligt från början 1800 tal, som jag kommer göra i ordning i vår. Platsen är en ljus glänta, 1.5 km till närmsta granne, 25 minuter till E4 an & annan service. Inga vägljud. Mest lövens sus & ekorrarnas gnagande på kottar. El finns (inget vatten är draget till bostadshusen dock) brunn, mulltoa, utedass & vedeldad bastu finns. Djuren som bor här är hundar, katter & vaktlar. Den person vi söker är mkt speciell och pålitlig. Jag känner ingen jag skulle anförtro mina små huligan-ögonstenar till i dagsläget Jag inser dock att det kan vara vettigt lära känna någon som vill vara deras Extra-Matte ibland, någon de känner förtroende för. Du får gärna spendera tid här så att vi lär känna varandra. Fungerar det fint kanske du vill hänga här mer i sommar, låna stugan och odla. Om du finns är du högst troligt kvinna (pga att ena hunden varit misshandlad, det sitter i) Det är mycket viktigt att du är mycket mjuk, lugn och lyhörd till ditt sätt och verkligen har ett genuint varmt hjärta till djur.

Skicka gärna pm

Postat med Alternativ.nu´s app

Dela detta:

* Inloggade just nu

97 gäster, 3 användare
Swartz, båten, MissFerguson

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser