Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Arbetshjälp i utbyte mot boende och mat!  (läst 970 gånger)

Friluftsliv

• -
Arbetshjälp i utbyte mot boende och mat!
« skrivet: 29 jan-19 kl 18:05 »
Erbjuder periodvis ideell arbetshjälp i utbyte mot att under den perioden samt helger ha tillgång till egen enskilt hus eller fritidsboende med trädgård i natur/skog avskilt i ett lugnt område och att det finns någon kollektiv trafik en bit bort samt att hund accepteras. Sedan är det önskvärt att mat och t/r biljett backas upp under denna tid.
« Senast ändrad: 30 jan-19 kl 08:50 av Petter B »

580984783

• Hej
    • Övriga världen
SV: Arbetshjälp i utbyte mot boende och mat!
« Svar #1 skrivet: 25 apr-19 kl 19:57 »
Hallå
 Hur mår du mitt namn är waqar från Pakistan såg jag din lediga jobb.  Jag är intresserad av din lediga tjänst, kan du berätta mer för mig.
 waqarulhaq166@gmail.com
 vad är appen +923331639924

Marjo Hopeakivi

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 29 apr-19 kl 20:47 »
Hej,
Du får gärna komma och hjälpa mig att öppna mitt hostel. Du får tyvärr inget eget hus, men eget rum kanske duger? Jag behöver mycket hjälp! Jag öppnar 1 juli. Hör av dig om det låter intressant!
https://www.facebook.com/groups/290563488513100/?epa=SEARCH_BOX

/Marjo

allmogekvinnan

« Svar #3 skrivet: 10 maj-19 kl 07:37 »
Hej! Vad är det för verksamhet du vill öppna? Jag måste så fort som möjligt hitta något kroppsligt arbete och kreativ gemenskap.Var ligger detta ställe?

Dela detta:

* Inloggade just nu

53 gäster, 1 användare
Gröfre Slissing

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser