Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Smarta självhushållarknep, goda råd, aktiviteter, böcker, hemsidor eller prylar.
Maila petter@alternativ.nu Max 500 tecken och gärna bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Uppland Kvinna söker en varmt kristen troende man :)  (läst 752 gånger)

beautifullife

• Söker efter en livskamrat i första hand :)
    • Uppland
Uppland Kvinna söker en varmt kristen troende man :)
« skrivet: 22 jan-19 kl 10:21 »
Hej!

Jag söker efter en kristen troende man 50+ som har upplevt det glada budskapet i sitt liv, d.v.s. nedanstående,

"För om du med din mun bekänner att Jesus är Herren och i ditt hjärta tror att Gud har uppväckt honom från de döda, ska du bli frälst. 10 Med hjärtat tror man och blir rättfärdig, med munnen bekänner man och blir frälst (Rom:10:9-10)

Själv har jag Jesus Kristus som herre i mitt liv och det har fullständigt förvandlat mitt liv.

Hur du ser ut, var du arbetar med eller om du inte arbetar alls, var du bor o.s.v.har ingen betydelse för mig överhuvudtaget. Det enda som betyder något är att du - liksom jag - söker efter en vän att dela livet med och att vi ger varandra chansen att se om vi är de rätta för varandra.

Ta chansen med mig! :)
Här är jag! Där är ju du! Ta chansen - det är kanske dig jag söker efter att dela mitt liv med :)

Pether

• Uppland
SV: Kvinna söker en varmt kristen troende man :)
« Svar #1 skrivet: 19 apr-19 kl 23:03 »
Hej! Blev så glad när jag läste om dig, och din förvandling. Jag har också en upplevelse och upplevt ett fantastiskt budskap.
Jesu är min herre, så fint!
Har arbete och är musikant. Vill gärna träffa dig.

Jag tar chansen

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Underbar tidning eftet att jag läst flera nummer hos en väninna är det nu dags för egen prenumeration
/lena S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser