Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Community i Jämtland  (läst 597 gånger)

spiritwalker

• Jämtland
Community i Jämtland
« skrivet: 01 jan-19 kl 21:03 »
Hej
Vi har en nyrenoverad lägenhet i en ladugård på vår gård. På landet 15 min utanför Östersund. Ska vara klart för inflyttning i febr.

Det är tänkt som en boendegemenskap i någon form med fyra bostäder, dvs en community, en plats för mänsklig utveckling.

Den nya bostaden kommer att bli en jättefin lgh i två plan m delvis öppen planlösning. Två sovrum o allrum uppe. Golvvärme i kök/matrum badrum nere. 83 m2 bostad samt det ej uppvärmda stallet intill 34 m2 som kan bli verkstad lr förråd = 117 m2. 6500kr/kallhyra. Är du eller känner du någon som kan vara intresserad? ❤️ sänd ett mail/PM

Postat med Alternativ.nu´s app
« Senast ändrad: 02 jan-19 kl 00:30 av spiritwalker »

Ellipelli84

• Dalarna
SV: Community i Jämtland
« Svar #1 skrivet: 05 jan-19 kl 13:37 »
Hej vi är en familj två vuxna två barn 10,16 år som söker bostad i jämtland,jag mamman i familjen är hemvändare bott i dalarna i 4 år bosatt i Ås tidigare har all släkt uppe i jämtland och längtar hem,Vi har fast inkomst jag jobbar som sjuksköterska och har jobb from mars i östersund.Vi är väldigt intresserad.mvh Elli och Jonas

Långstrumpisch

• Övriga världen
SV: Community i Jämtland
« Svar #2 skrivet: 11 jan-19 kl 07:29 »
Är fortf intresserad! Har ni kvar Pm från höstas?

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

Dela detta:

* Inloggade just nu

38 gäster, 2 användare (1 dolda)
Lini

* Forum

* Om tidningen Åter

- Jag älskar när tidningen kommer! Myskväll och massor med läsningar!
/Melissa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser