Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Södermanland Kaniner våren/sommaren 2019  (läst 523 gånger)

J81

• Södermanland
Södermanland Kaniner våren/sommaren 2019
« skrivet: 27 nov-18 kl 12:04 »
Jag söker någon som kan sälja/föda upp gotlandskaniner till mig under våren och början av sommaren 2019. Kommer behöva ca 10-15 st/månad.
Gärna max 1,5 timme från Stockholm.

Fridhemmet

• Fridhemmet och Krågedal det är jag!
    • Östergötland
SV: Kaniner våren/sommaren 2019
« Svar #1 skrivet: 30 nov-18 kl 05:36 »
 :o jovisst kan det gå, men du får gärna skriva varför vill  du ha så många och när ska de hämtas? Ska du ha genbanksintyg på alla ? Får nog skriva någon form av avtal, så jag eller vem det nu blir så man inte står där med 30 kaniner eller mer...
är en positiv med stort djurintresse. Har hund, katter Gotlandskaniner, Kindahöns, Göingegetter och en Tinkerhäst... Jobbar som hund/kattfrisör. Hemservice, köksbiträde  ;)

J81

• Södermanland
SV: Kaniner våren/sommaren 2019
« Svar #2 skrivet: 01 dec-18 kl 11:21 »
:o jovisst kan det gå, men du får gärna skriva varför vill  du ha så många och när ska de hämtas? Ska du ha genbanksintyg på alla ? Får nog skriva någon form av avtal, så jag eller vem det nu blir så man inte står där med 30 kaniner eller mer...

Jag skickar ett pm!

Dela detta:

* Inloggade just nu

305 gäster, 6 användare (1 dolda)
countzero, seeker, MantaMania, Ett svart får, Hannahyesman

* Forum

* Om tidningen Åter

- Den bästa tidningen någonsin.
/Karl-Lucas

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser