Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  köpa hus/gård tillsammans?  (läst 1349 gånger)

unni

• -
köpa hus/gård tillsammans?
« skrivet: 14 nov-18 kl 15:00 »
Söker alternativare som vill köpa gård/hus tillsammans med mig. Familjer, ensamstående, par...Ålder ingen roll. Jag söker folk som inte använder sig allt för mycket av trådlöst.
Hör gärna av er så berättar jag mer.

Natur

• Uppland
SV: köpa hus/gård tillsammans?
« Svar #1 skrivet: 17 nov-18 kl 06:08 »
Hej!
Det lät intressant men berätta gärna mera!  Jag har mobiltelefon men föredrar kopparkabel, använder dator på jobbet och är ganska trött på trådlösa system. Intressen De är många men främst: Människor och Djur (orm räknas av mig till odjur) Odling, snickeri, maskinvård, matlagning men också litteratur och musik. Jobbar heltid, på en fast tjänst och trivs utmärkt på jobbet.
 Hoppas Du berättar mer!
/Natur

unni

• -
« Svar #2 skrivet: 26 nov-18 kl 12:43 »
Söker även folk som kan tänka sig att vara med som hyresgäst till ev kommande strålningsfritt projekt. Söker er som inte är el allergiker men inte tål/vill ha trådlöst omkring sig. Svara gärna via PM. Område inte bestämt, öppen för förslag, dock kanske inte allt för långt upp. Bidra gärna med idéer/förslag.
« Senast ändrad: 26 nov-18 kl 13:28 av unni »

unni

• -
« Svar #3 skrivet: 26 nov-18 kl 13:27 »
Är också intresserad av områden där det inte finns nån (eller bara svag) mobiltäckning. Berätta gärna om du känner till nåt sådant område, tack :) (som sagt, inte allt för långt upp norr).

karl55

• Västmanland
« Svar #4 skrivet: 30 jan-19 kl 18:46 »
Hej Unni!

Jag är man och snart 60 år. Jag går också med liknade drömmar. Får loss ett arv snart och då tänkta jag börja söka på allvar. Hör gärna av dig och berätta mer.

Med vänlig hälsning
Magnus
tel 021 336426 eller 0735540913, mejl: Magnus.warrol@gmail.com

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- En tidning med djupa rötter.
/Margit

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser