Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Gemensamt boende Gävleborg  (läst 614 gånger)

Bergamott

• Uppland
Gemensamt boende Gävleborg
« skrivet: 09 nov-18 kl 22:04 »
Hej!
Jag har tagit steget o flyttat ut på landet utanför Sandviken. Då jag är utbildad trädgårdsmästare har jag fått utlopp för min odlingslängtan i sommar o odlat på 300kvm, har precis fått en beställning på 35 kg grönkål av Centralköket i Sandviken.

Jag flyttade hit för att bo gemensamt med en väninna men hennes kille vill inte ha någon fler på gården (...!) så nu letar jag efter en eller flera trevliga människor som vill dela boende på ett eller annat sätt, men ha en gemenskapskänsla tillsammans för ett roligare liv, helt enklet!

Förutom odling o så syslslar jag en del med filmskådespeleri, dans o sång o motion i alla dess former. Sen är jag gärna ute i naturen.

Ja, det var lite kort om mig! Så om någon i denna del av landet blir nyfiken så hoppas jag att vi hörs!

/A
Flyttbar stadslantis

ShenMen

• Dalarna
SV: Gemensamt boende Gävleborg
« Svar #1 skrivet: 15 dec-18 kl 15:44 »
Hur har det gått - jag är intresserad av att möta folk som önskar mer samarbete, gemenskap och gärna med konstnärligt engagemang. För tillfället bor jag i en by i södra Dalarna som gränsar till Gästrikland - huvudintresse naturmedicin och musik - ShenMen

Dela detta:

* Inloggade just nu

409 gäster, 11 användare (2 dolda)
Ett svart får, SophiaMaria, tranberga, ärt, Phoenix18, hsd, DennisCA, Jonex, Lennart MÃ¥rs

* Forum

* Om tidningen Åter

- Reportaget om ostkursen gör att man blir så sugen!
/Sanna h

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser