Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Trevlig tjej och charmig katt söker bostad Enköping/pendlingsavstånd Enköping  (läst 139 gånger)

Elin MÃ¥laren

35 år trevlig, omtänksam öppen själ söker bo då jag kommit in på utbildning i Enköping, med start i Februari. Jag hoppas kunna hitta kolloektivby eller liknande, vill ha mitt eget krypin, egen kokplatta åtminstone, men har gärna härliga grannar och kan dela på gemensamma ytor. Är social men också i behov av egentid. Min katt måste få följa med, är busig, snäll, pratglad och van vid andra katter men ganska kaxig och kan fräsa. Det vore också väldigt fantastiskt om det fanns skog i närheten. Och kollektivtrafik, för har ingen bil. En vet ju aldrig, kanske detta boendet finns och väntar på mig. Inflyttning sker rimligtvis i början på nästa år eller däromkring. Tveka inte om det låter intressant.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser