Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Väntan är över Idag börjar ditt liv  (läst 1415 gånger)

-Livet-

• -
Väntan är över Idag börjar ditt liv
« skrivet: 14 okt-18 kl 01:30 »
söker människor som inte upprätthåller hierarkierdet räcker inte med att du inte följer hierarkier du får heller inte själv vara en. finns det inte kärlek så borde d heller inte finnas liv.att ta någon för jivet i den meningen att du är totalt nonchalant och behandlar folk som att "dom alltid kommer finnas där" och därav inte behöver besvära dej med att umgås med dom är totalt oacceptabelt(att driva omkring som en fysisk vålnad utan känbart syfte är något som inte existerar i min värld) det betyder inte att du ska beté dej klychit å säja "hej" och "hur e läget?"varje gång du ser en person som du inte planerat med att c ijen och reagerar med pinsamhet över d faktumet att dom fortfarande finns, lr, d e iaf så du vill få det att c ut; som att jag är pinsam ba fö att ja' känner att du e pinsam som inte varit närvarande på sistone ba fö att du vet att folk från andra världar och världen jag hör till aldrig skulle svika lr jöra en annan varelse lessen X'] den som "tror" på den här världen, den som planerar att "satsa" i bokstavlig mening är inte välkommen till paradiset vi är här för att dö och inget annat

kruse

• Övriga världen
SV: Väntan är över Idag börjar ditt liv
« Svar #1 skrivet: 14 okt-18 kl 22:35 »
Så det är antagligen klyschigt att stava och skriva som vanligt? Kul inlägg i alla fall.

ManPåGården

• Har frys och källare full efter sommar och höst.
    • Småland
« Svar #2 skrivet: 15 okt-18 kl 20:33 »
Du får m ig att undra.
Om stjärnor och sandkorn
Om du suttit vid mitt "bord" är du välkommen igen
De svåra vägarna är inte raka.
Upptäcka är min drivkraft i livet
Ska jag följa vattnet uppströms eller nedströms
Under tiden samlar jag en sälsamm kraft
och tecknar en bok
Litar gör jag endast på den som ser bortom
Tystnadens styrka
Vandringens gång
Älskar Natur dans Uppfinningar och människor

Marina1188

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 28 okt-18 kl 09:18 »
Hej!
Fick just tipset om denna sidan från en gammal vän som hittat sin livspartner här :)
Blir nyfiken på dig, väldigt spontant! Som person, inte något annat.
Varm kram
Heléne

Dela detta:

* Inloggade just nu

36 gäster, 2 användare
Sommarö, sakletaren

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk tidning, börjat prenumerera nu xoxo
/Robbin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser