Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kanske dax  (läst 2322 gånger)

Gurkmeja

• -
Kanske dax
« skrivet: 09 okt-18 kl 23:18 »
Kanske är det dax..
Att skapa den "där" annonsen.
Jag söker nog en riktigt bra man.
Stabil, omtänksam & så där väldigt glad i mig. Den bästa gubben att dela livet med...

Befinner mig i vad som kan bli ett litet avskilt paradis, med 100 idee'r i tanken men inte samma ork. Flexibel i tanken & planerar gärna nya äventyr. Rotlös definitivt & kanske saknas just mannen som kan bli mitt "hemma".

Jag vill leva i positivt utanförskap utan styrning av bank & stat. Med ekologiska ambitioner & ständig vilja att lära mig nytt. Omtänksam, ärlig & även disträ. 46 enligt pappren, hur det nu gick till. Essensen i livet är djuren & dessa medföljer dealen.

Jag anser att livet ska va gott att leva, och jag delar gärna den känslan med honom framför kakelugnen i vinter...

Postat med Alternativ.nu´s app

Gurkmeja

• -
SV: Kanske dax
« Svar #1 skrivet: 02 dec-18 kl 20:00 »
Ett litet tillägg...om att jag absolut är flyttbar om det skulle kännas som en bra ide'

Gurkmeja

• -
« Svar #2 skrivet: 03 feb-19 kl 23:20 »
Hallå i stugorna...
Ibland måste man ju gå helt vilse för att kunna hitta hem så det är bara att skicka en karta om det verkar som en bra ide'...men bli inte depp om disträa hon inte svarar så snabbt

Vedklyvaren

• Värmland
« Svar #3 skrivet: 06 feb-19 kl 11:04 »
Vacker som en dag. Är du på riktigt?

Gurkmeja

• -
« Svar #4 skrivet: 06 feb-19 kl 23:25 »
Jag får tacka för det.
jo, det är nog så

Dela detta:

* Inloggade just nu

72 gäster, 4 användare
david.wessman, Liisa, Körven, Sjöändan

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser