Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Söker Den Rätte ;-)  (läst 1287 gånger)

Rabarberlängtan

• Södermanland
Söker Den Rätte ;-)
« skrivet: 01 okt-18 kl 21:35 »
Hej!

Hallå? Är du här? Du som är en man trygg i dig själv, öppen, glad, högutbildad, humoristisk, allmänbildad, gärna språkintresserad, kanske kristen och framför allt på jakt efter en livslång kärleksrelation!?
Du är kanske mellan cirka 33 och 53 år eller nå't (åldern är ju mest en fråga om vilka barnprogram i TV man har sett, eller vad tycker du?)
Jag är en kvinna som är trygg i mig själv, nyfiken, ko-älskande, kristen samt både intellektuell och praktisk.

Om du skämtar ofta, typ; vill gifta dig, bo (delvis) på landet, ha (kontakt med) barn och kor och katter, samt kanske i teorin lösa världsproblemen och i praktiken göra en liten del för att lösa dem; så hör av dig!!!

Du kanske känner dig liiite för intellektuell och lite för mycket stadsmänniska för denna sida, Alternativ. Då är du kanske lik mig...

Åtskilligt mer kan skrivas, men bara om du visar intresse först; gärna till u-landsteater@live.se
Det underlättar om du finns i närheten av Storstockholm för där finns jag!

Glad Höst!

önskar Rabarberkvinnan ;-)

Dela detta:

* Inloggade just nu

66 gäster, 1 användare
Oskari

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser