Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland Liten lägenhet i ett gammalt Mejeri på Vikbolandet  (läst 511 gånger)

Qoy

• Östergötland
Östergötland Liten lägenhet i ett gammalt Mejeri på Vikbolandet
« skrivet: 26 sep-18 kl 20:25 »
Hej!
Vill du bo i en lägenhet på landet men ändå i en by? Är du händig och vill fixa med renoveringar och trädgård på din fritid? Då kanske du vill hyra min lilla lägenhet i mitt stora gamla hus. Den är på ett rum med pentry, hall, toalett och dusch. Öppen planlösning så pentryt och rummet hänger ihop. Lägenheten är på ca 25 kvm och är delvis möblerad men det går givetvis bra att hyra omöblerat. Pentryt behöver göras om så det är väl det första att ta tag i. Du får givetvis rabatt på hyran när det sker. I huset finns också en stor ateljé/verkstad som det finns möjlighet att ta del av. Trädgården är hyfsat stor med örtagård och odlingar och en mängd rabatter och häckar. Jag odlar mest till husbehov och är intresserad av att ta tillvara på det som naturen ger.

Hyran är på 3.333 kr och en extra slant för värme och bredband tillkommer.
Intresserad? Hör av dig till mig så du kan berätta vad du har för erfarenhet av renoveringar och så kan vi diskutera upplägget.
Nina Lindahl 0708-20 95 67, ninaretrodesign@gmail.com

Dela detta:

* Inloggade just nu

237 gäster, 5 användare (1 dolda)
Landet, TL, Kronhjorten, knaj

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser