Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Närke Tygblöjor i mängder säljes/bytes  (läst 416 gånger)

Pyrets_mamma

• Närke
Närke Tygblöjor i mängder säljes/bytes
« skrivet: 25 sep-18 kl 00:40 »
Pyret är nu 5 år och ingen jag känner vågar sig på tygblöjor till sina barn.
Har en STOR mängd tygblöjor - Vikblöjor, inläggsblöjor, blöjbyxor, inlägg,  ribbade knytblöjor - Köpte först ett gäng och fick sedan ännu fler... så det finns blöjor till en mindre förskola! ;D

Saker är till för att användas inte läggas på hög så jag hoppas hitta någon som antingen ska ha barn eller har och behöver fler blöjor.

De flesta blöjor är alldeles lagom tvättade, mjuka och absorberande, ett par av dem hann dock inte ens användas.

Skulle helst skänkt bort dem men har inte den ekonomin så...  Jag säljer dem för 400 kr eller högsterbjudande (Är du som jag - ensamstående och arbetsfri etc etc - hör av dig oavsett pengar).

Kan även tänka mig att byta denna uppsjö blöjor mot mat så som ägg från glada höns, honung, viltkött, grönsaker, svamp och bär.

Behöver även ett skåp för förvaring, något i stil med ”äldre linneskåp”. Det ska vara helt men är det i behov av t.ex spakel och färg funkar det för mig (Sådant som säljs på blocket för några hundralappar) MED hemtransport.

//Pyrets mamma

Förändringens tid... Nysinglad mamma påbörjar resan mot ett bättre, hållbarare liv.
Relationer, långtidsperspektiv och kanske ett "buy nothing year". Söker nya vägar och möjligheter.

rovis

• Gotland
SV: Tygblöjor i mängder säljes/bytes
« Svar #1 skrivet: 04 okt-18 kl 18:57 »
Hej!
Min minsting är i behov av nya (icke heeelt söndertvättade) vikblöjor samt ullblöjbyxor om du har i lite större modell typ 1,5åring.
Är inte helt penninglös för tillfället så köper gärna, vill inte ha hela rasket dock, men 200kr? Står såklart för frakt, bor på Gotland.

Varma hälsningar
rovis

Gika

« Svar #2 skrivet: 05 okt-18 kl 20:22 »
Jag har några halvsydda blöjor i stor storlek. Lite ilägg. Och några rullar rispapper.
Även en ullbyxa med långa ben passande 1-1.5 åring (gissningsvis)
En del pulbitar.
Skänkes mot porto om det inte hämtas i Örebro.

Postat med Alternativ.nu´s app

rovis

• Gotland
« Svar #3 skrivet: 06 okt-18 kl 20:06 »
Hej gika! Jag tar gärna emot blöjorna och ullbyxan, hur gör vi rent praktiskt med portot?

Dela detta:

* Inloggade just nu

218 gäster, 12 användare (1 dolda)
Ibbe, Gika, Stengrim, peterm, skotten8844, olleryd, alruna, Gransjötrollet, ärt, torpjens, skogstomten

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser