Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Önskar hyra liten stuga  (läst 392 gånger)

InnaS

• Västmanland
Önskar hyra liten stuga
« skrivet: 24 sep-18 kl 22:44 »
Jag längtar efter ett lugnt och lantligt liv, ett boende där jag har naturen nära inpå när jag kliver ut genom dörren. Finns det någon där ute som har en liten stuga att hyra ut? Någonstans i området Arboga-Strängnäs-Järna-Katrineholm är mest intressant eftersom jag har familj däromkring och gärna vill hålla mig någorlunda nära dem. Är absolut öppen för något utanför det området också (men i ungefär den delen av landet), det beror på bostaden.

Kanske har du en liten stuga på din gård, som står tom?
Jag skulle jättegärna hjälpa till med djur o.d. ibland om du behöver en extra hand. Inte så att jag söker jobb hos dig utan bara för att jag tycker om djur och det vore roligt. (Obs jag är inte ute efter gratis boende, jag betalar självklart hyra.)

Jag har inte några specifika krav på storlek eller standard, allt beror på läge och hyra. Längtan till landet är stor i denna skogsmullemänniska. :-)
Stuga, del av ett hus, någon form av vagnsboende - allt är intressant!
Kollektiv lockar också, om det är i lösare form då jag reser mycket och har svårt att binda upp mig i aktiviteter.

Rökfri, aktiv, glad, lösningsorienterad, naturälskande, självhushållningsintresserad kvinna som närmar sig 50-strecket.  :)

Nånstans där ute måste det ju finnas något till mig?  :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser