Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Gäststuga uthyres  (läst 556 gånger)

Kaizer81

• Skåne
Skåne Gäststuga uthyres
« skrivet: 19 sep-18 kl 09:36 »
Hej!
Jag har en gäststuga som jag gärna vill hyra ut till någon trevlig själ!
Jag bor ca. 15 km norr om Hässleholm. Bussförbindelser finns 2 km från mitt hem.

Stugan är på ca 30 kvm. Den är vinterbonad och det finns kamin, toalett och wifi. Dusch finns nere i mitt hus. Kök finns för tillfället inte i gäststugan, men går att fixa till om man är lite händig. Annars delar jag gärna på mitt kök! (om du kan leva utan kött d.v.s.)
Trädgården är 5000 kvm så det finns stora möjligheter för den odlingsintresserad! Jag odlar en del själv och med lite sällskap och inspiration skulle man så småningom kunna bli självförsörjande.
Jag bor i huset själv men mina barn v.v. Anledningen till att jag vill hyra ut är inte för att jag vill dra in en massa pengar utan för att jag tycker att det hade varit trevligt att ha någon mer boende på gården.
Att du är en reko person betyder alltså långt mycket mer än att du kan betala svinmycket i hyra. Min dröm är att så sakteliga skapa ett kollektiv här. Kanske hitta någon mer med ett tiny house som skulle vilja bo här?

Hör gärna av dig om du tycker att det låter intressant!
Fridens liljor

Dela detta:

* Inloggade just nu

190 gäster, 8 användare (1 dolda)
chpe21, MariaHelene, Karlsdotter, Toll, Kirja, magtob, Luffsen

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser