Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Omröstning

Bostad

Dalarna
0 (0%)
Stuga
0 (0%)

Antal personer som röstat: 0

Omröstningen avslutas: 05 apr-19 kl 10:56

Författare Ämne:  Mindre stuga  (läst 419 gånger)

MariaHelene

• Dalarna
Mindre stuga
« skrivet: 17 sep-18 kl 10:56 »
Hej!
Jag provar skriva här igen då min bostads situation behöver en förändring.
Sedan 2månader tillbaka har livet ändrats radikalt och har blivit tvungen att flytta till mina föräldrar vilket är långt ifrån optimalt för mig som 36år samt för mitt mående och känsla sv självständighet. Mitt problem är att jag, trots stadig och bra ersättning från FK så har jag knappt råd med bostad efter de utgifter jag har och inte kan förändra.

Så mitt försök här kanske ses om ohövligt men det är inte min mening. Jag vill bara prova och se om det finns någon som kanske har en enkel liten stuga som ni skulle kunna hyra ut ja nästan gratis... där ni känner att det är bra om någon tar hand om den åt er och ser det och min närvaro/hjälp som mer betalning än i pengar... Jag är ansvarsfull, lugn och har en liten hund som också är väldigt lugn och go!

Bostaden får gärna vara naturnära och jag behöver inget lyx. Dock behöver det vara kring Säter, Borlänge, Gagnef området så att bensinkostnaderna blir hållbara.

Allt gott!

Dela detta:

* Inloggade just nu

236 gäster, 13 användare (2 dolda)
redkite, fri, magtob, Ett svart får, Naturliv, Ekoliv, fjällfäll, Alexn72, Körven, Landet, Kreacon

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser