Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Värmland Torsby: Timmerstuga 30kvm med permanentstandard uthyres  (läst 217 gånger)

Broadlake

• Värmland
Värmland Torsby: Timmerstuga 30kvm med permanentstandard uthyres
« skrivet: 14 sep-18 kl 19:27 »
Tänkte hyra ut min gamla bostad då jag har flyttat till gården på andra sidan vägen. Vore roligt med nån permanentboende istället för att det kanske blir sommarstuga. Du/ni som tilltänkta hyresgäster får vara precis hur mycket eller litet alternativa ni vill. (Så länge jag inte får lsd-trippande tomtar springandes runt i kohagen förstås)  ;)

Huset är ett timmerhus 30 kvadrat ett rum och kök ca två mil väster om torsby (i den sydligaste delen av det vackra finnskogen).
Garage och stor trädgård. Dusch/badrum med tvättmaskin i huset. Lugnt och ostört läge. Mest skog runtomkring, men finns gammal inägomark på andra sidan vägen och ner mot en sjö som är under restaurering. Vacker utsikt. Möjlighet till odling och viss djurhållning finns.

Hyra 2000 kr per månad. El tillkommer. (Ca 8000kwh/år gick åt när jag bodde där)
Beroende på kunskaper finns ev. möjligheter att göra diverse gårdssysslor mot reducerad hyra.

Ledigt från 1:a oktober.

Mvh/ Jörgen

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser