Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Lappland Intresse av at hyra hus i Södra Lappland?  (läst 802 gånger)

Juniperus

• Gäst
Lappland Intresse av at hyra hus i Södra Lappland?
« skrivet: 29 aug-18 kl 20:23 »
Finns det intresse av att hyra hus med alla bekvämligheter alternativ rum i huset. Huset är beläget på en gård i en avsides sydlappländsk by. Närhet till många sjöar med bra fiske och bra småviltsjakt, i år kryllar det av fågel. Nära till fint naturreservat och mycket fin natur i övrigt med en hel del björn och lo sam,t en del järv.

Kommer möjligtvis köpa gården om ett år för tillgång till lador, ladgård och ängsmarker men skulle då behöva hyra ut huset eller delar av det för att få det att fungera ekonomiskt så vill kolla lite intresse innan jag vågar mig på ett sådant inköp.

SeverinG

• Västerbotten
SV: Intresse av at hyra hus i Södra Lappland?
« Svar #1 skrivet: 03 okt-18 kl 10:15 »
Ja, jag är intresserad. PM?

ensamhet

• Lappland
« Svar #2 skrivet: 03 okt-18 kl 10:18 »
Han är inte kvar på Alternativ.
Vad är det du söker, jag kanske tänker hyra ut ett tag?

SeverinG

• Västerbotten
« Svar #3 skrivet: 03 okt-18 kl 10:19 »
Söker ett lugnt ställe med litet mark för grönsaksodling. Helanorra och mellersta  Norrland, men helst litet mer i inlandet.

ensamhet

• Lappland
« Svar #4 skrivet: 03 okt-18 kl 10:21 »
Söker ett lugnt ställe med litet mark för grönsaksodling. Helanorra och mellersta  Norrland, men helst litet mer i inlandet.

Hyra länge eller kortare period?

SeverinG

• Västerbotten
« Svar #5 skrivet: 03 okt-18 kl 10:24 »
Minst ett  år, helst längre.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser