Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hemlös yogi söker boende snabbt i Södra Sverige eller på Gotland  (läst 587 gånger)

Naga Inti

• Uppland
Hej!

Mitt namn är Esmeralda Naga Inti och jag är en snart hemlös liten själ som söker ett rum att kunna bo i under en längre tid. Helst någonstans i södra Sverige tex. Halland, Skåne, Blekinge eller kanske på Gotland.

Jag är helt nykter och drogfri och tycker om lugn och ro och det skulle uppskattas om det inte var mer än 1-2 personer i detta boende. Mina största passioner här i livet är naturen, skogen, växter, yoga, alternativ medicin/läkekonst, mytologi, konst och arkitektur, att filosofera, ekologi, musik och djur i alla dess former. Jag är raw vegan och strävar efter att leva ett så rent och enkelt liv som möjligt. Drömmen är att i framtiden kunna bygga upp och dela ett helt självförsörjande litet yoga-kollektiv där man odlar sin egen mat och lever i samklang med moder jord! Jag är inte religiös men väldigt andlig och inspirerad av många olika filosofier och kulturer tex. buddhismen, taoismen, Shintoismen, Wicca och även hinduismen. Jag har även ett mycket stort intresse för olika urfolk i världen tex. indianer och deras sätt att leva.

Min ekonomi är inte den bästa i dagsläget då jag i princip inte har någon inkomst alls och därför så har jag inte heller så stor möjlighet att betala mer än ca 1000 kr/månad. Mat fixar jag själv och jag erbjuder mig att utföra olika sysslor, arbetsuppgifter, djurpassning (om det nu finns några fluffiga små varelser att ta hand om :) ) mm.

Finns det någon vänlig själ därute som skulle kunna hjälpa mig så skulle det vara guld värt! Skriv, maila, smsa eller ring om detta verkar intressant!

email: esmeralda-ullman@hotmail.com

Tel: 070 408 54 80

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser