Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bostad sökes i Norra Sverige  (läst 408 gånger)

DarkMori

• https://mias-reflektioner.blogspot.com/
    • Norrbotten
Bostad sökes i Norra Sverige
« skrivet: 20 aug-18 kl 06:52 »
Hej, söker bostad här uppe i Norra Sverige, skulle vilja hyra ett litet torp/stuga/gårdshus liknande boende...med möjligheten att odla lite och ha höns (husdjur hund/katt) har dock behov av toalett med dusch, el och vatten inomhus. Bor gärna på en gård, där det finns andra djur som häst, get, ko med mera eller helt ensligt uti skogen men ändå nära till en stad, då jag har behov av tillgång till närheten av sjukvård, affär osv och är utan körkort, kan inte cykla utan måste ha el fordon (klass 2) Vore även bra med internet tillgång, då jag har stationär dator och ingen smartphone.  ;D

Min profil...
"Jag är en kreativ, återbrukande, minimalist mor på 50+ och sjukpensionär, har en vuxen dotter hemma. Vi SÖKER permanent boende torp/gårdshus/stuga i Västerbotten/Norrbotten med wc/dusch inomhus. Möjlighet att odla, ha hund, höns men nära stad/by-affär/sjukvård/badhus-buss möjlighet, inget körkort"

Finns det någon som har nått att hyra ut, vet av något och/eller kan tipsa om något?

Västerbotten (Umeå) Norrbotten (Luleå) eller eventuellt kring Östersund - Jämtland, Västernorrland (Sundsvall) men inte längre ner i landet.

Vänligen...(Mia)
Är en kreativ, återbrukande, minimalist mor på 50+ och sjukpensionär, har en vuxen dotter hemma. Vi SÖKER permanent boende torp/gårdshus/stuga i Västerbotten/Norrbotten med wc/dusch inomhus. Möjlighet att odla, ha hund, höns men nära stad/by-affär/sjukvård/badhus-buss möjlighet, inget körkort

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser