Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Medelpad "Vän" att fråga  (läst 266 gånger)

Brunetten

• -
Medelpad "Vän" att fråga
« skrivet: 09 aug-18 kl 11:44 »
Skulle behöva en "vän" som kan komma och titta på mina beteshagar och säga vad jag ska göra för att få den som jag vill, kanske har kontakter så att jag kan få hjälp med att låna får/getter över sommaren, kanske åka på kurser tillsammans?
Helt enkelt någon som har kunskap och förstår vad jag "vill ha" i form av lantliv. Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig, men de flesta jag umgås med har inte samma syn på jordbrukandet som jag, vill ha en del hage, en del blomsteräng osv. Vad jag har att erbjuda är väl mitt sällskap och eventuellt bete åt djur, julgran osv
Kan även tänka mig att betala en mindre summa för att bli upplärd/växtinventering osv. Jag vet inte var jag kan hitta den tjänsten?
Alla i min närhet verkar bara tycka att jag ska plöja upp allt, såga ner all skog och ha kortklippt gräsmatta och strunta i att försöka få bärbuskar att växa.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser