Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland Hus eller gård sökes  (läst 487 gånger)

Marykristina

Östergötland Hus eller gård sökes
« skrivet: 07 aug-18 kl 13:18 »
Hej,

Jag och min man med våra tre barn har letat hus att hyra runt Linköping länge nu men inte lyckats hitta något som passat oss. Vi skulle behöva ett hus med möjlighet till fyra sovrum, de behöver inte vara stora bara så de får enskilda sovrum.

Jag själv är intresserad av odling och självhushåll, skulle därför önska möjlighet till detta.
Renovering(byggnadsvård) är inget hinder så länge taket är helt, det finns fungerande vatten samt avlopp. Då vi även är intresserade av byggnadsvård så önskar vi gärna ett sådant projekt.

Vi vill gärna inte komma för långt från Linköping men så länge det finns möjlighet till kollektiv trafik är det okej.

Om någon skulle veta om något som skulle kunna passa oss att hyra eller hyrköpa runt Linköping skulle våra drömmar slå in :D.

Tack på förhand!

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Rotade fram denna då ja nyss fått barn. Bra förklarat i "från tröja till blöja" som sagt.. gott o blandat!!!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser